July 3, 2014

Sy: Sushi am Wilmersdorfer Straße





Mango Lassi

Veggie Inside Outs + Avocado Makis

Caught photoblogging

A couple of days ago my roomie and I went out to have some sushi in out favorite restaurant: Sy. Undoubtedly, sushi is one of my favorite foods in the world, and I love trying around new restaurants that might offer anything more interesting than simple veggie makis (see Heidelberg). However, not every restaurant aces the spicing up of veggie entries, so if you know of one, please do let me know!
For now, I'll stick to my regular veggie menu at Sy. You can find them in the Kantstraße 54,10627 Berlin.

--
Vor ein Paar tage war ich mit meiner Mitbewohnerin beim Sushi essen in unserem Lieblingrestaurant Sy. Ganz klar ist, Sushi ist eins von meinen Lieblingsessen, und ich liebe immer verschiedene Restaurants zu probieren um zu gucken, ob sie etwas anders als das normale Veggie Sushi anbieten, aber leider schaffen sie es nicht, das Veggie Menü zu "gewürzen" (Wie in Heidelberg). Wenn ihr ein Sushirestaurant kennt, bitte melde dich!
Bisher, bleibe ich bei meinem Regulär in Sy. Sie sind auf der Kantstraße 54, 10627 Berlin.

No comments:

Post a Comment